15 Ekim 2020 Perşembe

30 YILLIK ŞİFONYERİN YENİ YÜZÜ 2 (ATMIYORUZ YENİLİYORUZ)




 


 Yeni bir #geridonüşümprojesi ile  güne başlıyalım mı GÜN AY DIN OLA. Evet dostlar Şifonyer (komidin)  boyaması ile herkese merhaba.Bu tür çalışmalara  ilginin çok olduğu bir çok arkadaşıma fikir olduğunu duyunca yorum beğenilerinizi de görünce  beni mutlu kılıyor. Evet bakalım neler yapmışım. Önce rölyef pasta ile stencil yardımı ile doku oluşturdum.  Sonra #richchalkedalaçatı  renk ile boyadım  üzerini #wax ile sür sil yaparak eskitmeler yaptım. Üzerine ve yanlarına poşet doku çalıştım. Eski halinden daha güzel olmamış mı sizce. Neydi ne oldu diyoruz ve #atmiyoruzyeniliyoruz
#eskiyiyenileme #geridönüşümprojeleri #ahşapboyama #richgeridönüşümprojesi #elemeğigöznuru
#güloannemutfakta #güloanneninmarifetleri #komidin #etejer #şifonyer #eski #eskiyiyenile #yenileme

 

Hiç yorum yok:

GÜLO ANNE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...