2 Mayıs 2010 Pazar

Sakallı iple Örülmüş yolluk

 Ben Bugünlerde bu sakallı ipe takmış durumdayım

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Gülo Annem.

Unknown dedi ki...

gülo anne gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık.

öznur dedi ki...

ablacım o nasıl laf küsermiyiz hiç mayısın son haftası sınavlarım var sınavdan sonra ayarlayıp görüşelim inşallah

sevim dedi ki...

gülom sabrına vede yaptığın tüm işlerine hayranım sevgilerimle

nezahat dedi ki...

canım tebrikler çok güxel olmuş iyi günlerde kullan

nurece dedi ki...

güloannem seninde anneler günün kutlu olsun ,bu arada halin cok güzel olmus ellerine saglik

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

selam canım renkler muhteşem ıyı gunlerde kullanın sevgıer

aydilber dedi ki...

çok sabırlısın ve çokgüzel olmuş bayıldım iyi hünlerde kullan

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

çok beğendim ellerine sağlık..
http://denizkayra.blogspot.com/

ceyda dedi ki...

ellerine sağlık ablacığım süper olmuş.güle güle kullan...

beyzanın yeri dedi ki...

ABLA HARİKA ONU NASIL YAPTIN ÖYLE İYİ GÜNLERDE KULLAN MAAŞALLAH

Banuca dedi ki...

Kendi blogumdayken üstteki "sonraki blog"yazısına bir tıkladım, karşıma çıktın:)) Sonra karşıma bu kilim çıktı. Çok güzel olmuuuuş, basmayın ona yazııık. Yatak örtüsü de güzel olur demek ki:)
Alttaki şallara da bayıldım. Akşama daha gerilere doğru bir bakayım, güzel fikirler var gibi görünüyor, ellerine sağlık....

► Hobihane ◄ dedi ki...

süper olmuşya özelliklede renk uyumu harika çok ağır durmuş ellerinze sağlık...

zeyno dedi ki...

gülo ana ben zeyno bend ehalı ordum klozet takımı ordum
bunları yayınlamak ıstıyorum ama yapamıyorum
bana yardım edrmısın

sude dedi ki...

yolluk süper olmuş bayıldık arkadaşlarla bizim gibi bilmeyenler için biraz daha açıklayıcı olurmusunz yollukla alakalı

gizem dedi ki...

merhaba modelleri biraz daha ayrıntılı anlatabilirmisiniz sadece sakallı iplemi yün ip karıstırıyormusunuz gelininiz olasım geldi:)

Adsız dedi ki...

cok guzel olmuş yapılısını yazarmısınız sıze zahmet bende yapmak ıstıyorum fakat kac ılmekle baslıyorsunuz bılmıyorum

seher dedi ki...

cok guzel olmus yenı baslayanlar ıcın bıraz anlatırmısınız lutfen ellerınıze saglık

Adsız dedi ki...

ablacım bende dün başlaım bu yolluğun aynısını yapıamkaç kilo ip gidiyor ve şiş no kaç.bana 5.5 verdiler olur mu sence

Güloanne mutfakta dedi ki...

Yoğun istek üzerine açıklama isteyen arkadaşlar.
Bu yollukları sakallı iplerin en kalınlarından olanlarla aralarına hiç ip katmadan ördüm 6,5 nolu şiş ile yaptım tabi bu şiş numarası elinizin örgü sıklığı ve gevşekliğiyle alakalı bu tamamen size bağlı.
Modeller ve renkler tamamen kendi yaratıcılığım hiç bir yerden alınmış değil beğendiğinize çok sevindim.
Arkadaşlar bu yolluğu altı parça olarak ördüm sonra parçaları birleştirdim dikiş yerleri kesinlikle belli olmuyor .Rahatlıkla örebilirsiniz .
Örgü tekniği düz örgü. düzler düz tersler ters olarak anlayacağınız.
Kolay gelsin arkadaşlar

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş,açıklamanız yeterli olmadı,lütfen şekil çizip şu kadar ilmek buna şu kadar ilmek buna diye anlatırsanız biz acemiler de örebiliriz,size de dua ederiz.teşekkürler
jale

Güloanne mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş,açıklamanız yeterli olmadı,lütfen şekil çizip şu kadar ilmek buna şu kadar ilmek buna diye anlatırsanız biz acemiler de örebiliriz,size de dua ederiz.teşekkürler

Arkadaş bu halıyı öreli olmuş 2,5 sene ilmek sayısını nasıl hatırlarım zaten sayılmıyor bile .Ben kullanacağım yere göre yaptım sizin kullanacağınız yer farklıdır.
Artık sizin yaratıcılığınıza ve becerinize kalmış.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,öncelikle ellerinize sağlık diyorum.2 sorum olacak bu güzel yolluklar için.1.çamaşır makinesinde yıkanabiliyor mu,2.yürürken toplanma ve kayma yapıyor mu?

Güloanne mutfakta dedi ki...

Arkadaşlar sanırım yaptığım açıklamaları okumuyorsunuz..Öncelikle yaptığınız yolluğun büyüklüğü önemli Benim yaptığım çamaşır makinasında yıkanıyor Makinam 8 kilo alıyor.
Ayrıca kullandığınız zemin e göre kayabilir. Parkede kaymıyor ama laminat ve kalebodurlarda kayıyor.Altına halı kaymaz .veya astarlama yapabilirsiniz.Mutfakta kullanıldığı için ben altına eski halıfileks kestirdim çok rahat oldu

GÜLO ANNE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...