22 Kasım 2010 Pazartesi

SAÇ ÖRGÜLÜ YELEĞİN YAPILIŞI


YELEĞİN ORJİNAL HALİ





 İP 250 gr ince penye şerit ip
Şiş 4,5
şişe 46 ilmek atılıp (Yalancı selanik/)3 ters bir düz şeklinde şiş boyu bu şekilde örülecek
2 sıra burda dikkat edilmesi gerekiyor başta iki ilmek ters bir düz üç ters olarak şiş sonuna kadar devam edilip bitirilecek( Yani üç ters ilmeğin ortasındaki ters ilmek düz  olarak örülecek)
3 sıra ve sonraki sıralar ilmeklerin gelişine göre örülecek yani hep 3 ters bir düz olarak
3 sıra örgünün bir tarafından bir ilmek eksiltilip diğer ucundan bir ilmek artırılacak ben bu işlemi iki sırada bir yaptım
toplamda 10 ilmek eksiltim 1o ilmek artırdım.
eksiltme ve artıtma işlemleri bitince örgü yalancı selanik olarak istenilen beden genişliği kadar devam ediliyor yani yeleğin arkasını oluşturuyoruz.
 Bu defa  yukardaki işldmin tersini yapıyoruz kesilen taraftan artırıyoruz  artırılan  taraftan kesiyoruz ve örgüyü bitiriyoruz
Yeleğin bütün çevresini saracak kadar uzunlukta 3 lü saç örgüsü örüp sonra dikiyoruz
saç örgüsünün genişliği size kalmış ben 20 ilmek üzerinden çalıştım başlarda iki ilmeği kenar ilmek olarak bıraktım saç örgüsüne dahil etmedim

Biraz karışık oldu sanırım anlatmak yapmaktan zor bu yüzden şemasını veriyorum size yardımcı olur sanırım

11 yorum:

Swotpisces dedi ki...

elinize sağlık, çok hoş olmuş, çok beğendim.

Unknown dedi ki...

Gülo ablam ben ip bulur bulmaz bundan kızıma yapıcam inşaallah gösterdim bayıldı prenses:)
hemen ip bulmam lazım hemen...
sevgiler

Elifin Terazisi dedi ki...

Elinize sağlık, şık ve modern olmuş, açıklamalar için teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

ablacım açıklama için teşekkürler çok şık olmuş ilk fırsatta bende öreceğim..

evcilik dedi ki...

bitürlü yollıyamıyorum yine yorumlarımı,
model çok hoşmuş..
paylaşım için teşekkürler..
sevgiler.

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

ellerinize sağlık gerçekten çok güzel..hele anlatımlı olması daha güzel umarım deneyebilirim en kısa zamnda..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bayıdım bu yeleğe tam bana göre:)ellerine sağlık bloğunada bayıldım bir bayanın aradığı hersey var tebrikler

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

bu tarif bana çok karışık geldi siz bubun örneğini nerden çıkardınız acaba

ınspiration dedi ki...

çok güzel olmus ellerinize sağlık ayrıca süper bir blog olmuş çok tebrik ederim

hobici dedi ki...

COK GUZEL OLMUS ELERINIZE SAGLIK.BENDE AYNISI TIG LAN ORUYORUM ISALAH GUZEL OLUR.

Yemek Tarifleri dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

GÜLO ANNE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...