23 Eylül 2020 Çarşamba

GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİ KALEBODUR BOYMASI




    
  

 
 
 

 

Merhabalar değişiklik her zaman insanlara enerji vermiştir.
@richartcraft ın çıkarmış olduğu bana göre akıllı efsane boyaları ile bu enerjiyi yakalamak artık çok kolay.Yıkma dökme zımparalama derdi olmadan kısacası (fayanstan-deriye) kadar tüm yüzeylerde rahatlıkla kullanılır boyalarla #geridönüşümprojeleri uygulayabilirsiniz. Balkon zeminini (kalebodurları) boyadım. Stencillerle desen mermer efekti spreyi ile de dekor yaptım.Duvarımın bşr köşesine Beton efeklerle taş ( kiremit) doku çalışması ile sonlandırdım. Evet biraz yorucu oldu ama zevkle yaptım güzelde oldu....Ben balkonumu seviyorum.
#güloanne
#güloanneninmarifetleri
#hobimerakı #elsanatları #ahşapboyamateknikleri #ahşapboyama
#richmultisurface ##multisurfacesiyah #multisurfacegranit #multisurfacalaçatı #richmermerefekti
@stencil.sepeti
#richbetonefekti
#stencilsepeti8988










Hiç yorum yok:

GÜLO ANNE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...