22 Mart 2009 Pazar

İki Taraflı Tığ İşi Bebek Battaniyesi



9 yorum:

Adsız dedi ki...

canım merhaba battaniye çok güzel olmuş çift tarafının kulanışı bir ayrı güzel eline sağlık bende yapacaklarımın arasında var bu model inşaallah....canım güzel bir hafta diliyorum...sevgilerimle

Inmaclamir dedi ki...

¡Hola Amiga Que ligi asi hasır burada ülke, sevimli, arkadaş olarak adlandırılır ziyaret etmek ve Linda BM beso ¡¡¡¡¡ iyi bir başlangıç hafta diliyorum geldi

elblogdeclamir.blogspot.com
español

Edna Melo dedi ki...

Olá amiga!
Que belíssimo trabalho!
Você tem muito bom gosto nas cores também!
Parabéns, e uma òtima semana!

sümeyye dedi ki...

harika birşey olmuş ellerinize sağlık.

makhina dedi ki...

selam canım ellerine sağlık harika olmuş,iki taraflı olması ayrı bir güzel
internet ve bilgisayarımda problem var canım aklım buralada kalıyor ama halledemedim daha fırsat bulur bulmaz geliyorum hemen,merakın için çok çok teşekkür ediyorum hayırlı geceler dilerim sevgilerimle

Sercan Senay dedi ki...

gülocum ellerine sağlık, çok güzel olmuş, bende de var bu model bir ara heves etmiştim ama ben pek beceremedim...çok güzel olmuş, tekrar ellerine sağlık

dantelistan dedi ki...

deryalıgünlerde göstermişlerdi anneannede olacak olunca bu modelden yapmalıyım demiştim modeli çıkardım ne kadar ip gidiyor biliyormusun seninkinin renkleride çok güzelmiş iyi akşamlar

Lúcia dedi ki...

Olá, vim conhecer seu cantinho e gostei muito dos seus trabalhos, parabéns!
Abraços,
Lúcia

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba canım elıne sağlık çok sık olmuş

GÜLO ANNE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...