28 Temmuz 2010 Çarşamba

RULO ISPANAK SALATASI

 Bu Tarigi http://turuncutatlar.blogspot.com/ adresinden almıştım. blog arkadaşıma teşekkür ederim bana değişik bir lezzet tattırdığı için

Malzemeleri

Yarım kilo ıspanak
3 yumurta
2 çorba kaşığı sıvıyağ
1 çorba kşğ.un
1 kuru soğan
tuzşkarabiber..kuru fesleğen  ( Şsrt değil ) Ben kullandım
İçi İçin

Bir kase süzme yoğur
2-3 diş sarmısak
2-3 tane közlenmüi kırmızı biber  ben Kullanmadım)

Yapılışıı
Ispanakları minik doğrayıp haşlayın suyunu sıkıp blendırdan geçirip püre yapın.Diğer yandan 1 adet kuru soğanı yemeklik doğrayıp 2 çorba kaşığı yağda kavurup soğumaya bırakalım Yumurtaların sarı ve aklarını ayıralım.Çırpma kabının içerisine yumurta sarısı  1 yemek kşğ.unu ve ıspanaklarış baharatlar ve tuzu ilave edip karıştıralım
Diğer yandan ayırdığımız yumurta aklarınıda en az 2 .3 mikserle çırpıp ıspanaklı karışıma ilave edip bir birine yedirdikten sonra  yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yayıp 180 fırında pişir.Pişen ıspanakları kağıdıyla beraber rulo yapıp soğumasını bekleyelim.
Soğuyan ıspanakların arasına hazırladığımız sarmısaklı yoğurdu yayıp közlenmiş kırmızı biberleride üzerine doğrayıp tekrar rulo yapıp buzdolabında dinlendirelim servis yapacağınız zaman bir parmak kalınlığında kesip afiyetle yiyebilirsiniz.

3 yorum:

TATESAL dedi ki...

gerçekten çok beğendim bu ruloyu,ellerinize sağlık,deneyeceğim....

yurdagül dedi ki...

resim sunum harika ablam sabah sabah iştahım acıldı ellerine sağlık deniceklerim arasına bu tarifinide aldım kışın nasip olursa bol bol yaparız.çokk sağol bu güzellikleri bizi sunduğun için.

mintinin dünyası dedi ki...

annem bu salataya bayıldım.ellerine emeklerine sağlık.diğerlerini almaya gelirim.ama hangisini alayım.bak bana bırakırsan silip süpürürüm mbloğunu.ne yapayım hepsi şahane...

GÜLO ANNE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...