28 Mart 2015 Cumartesi

BEBEK YELEĞİ MODELİ


6 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

Bebek kıyafetleri pek güzel oluyorlar. Benimkiler bbüyüdü ama gene de bakmayı seviyorum bunlara:))

guldeninmutfagi dedi ki...

Orgu ormeye çok vaktim olmasada çok güzel bir model. Çocuklar büyüyünce örgüye tekrar başlarim artik 😄😄😄

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık... Ne güzel olmuş...:)))

Kızsal Şeyler dedi ki...

Çok güzel olmuş emeğine sağlık ♥

Unknown dedi ki...

Benimde örmek istediğim bir model,ellerine sağlık .

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Ellerine sağlık ablacım çok incesin ziyeretine çok sevindim bu sene çok vaktim olmuyo annem alzaymır kızım denizliyi kazandı oğlum isyanbulda her yere yetişmeye çalışıyorum 4 tane ev bide siparişlerim oluyor bloğu güncellediğime şükrediyorum iyi akşamlar teşekkür ederim:)))

GÜLO ANNE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...