28 Mart 2015 Cumartesi

BEBEK YELEĞİ MODELİ


7 yorum:

Saadet Uslu dedi ki...

Bebek kıyafetleri pek güzel oluyorlar. Benimkiler bbüyüdü ama gene de bakmayı seviyorum bunlara:))

guldeninmutfagi dedi ki...

Orgu ormeye çok vaktim olmasada çok güzel bir model. Çocuklar büyüyünce örgüye tekrar başlarim artik 😄😄😄

çatlakkafe dedi ki...

çok güzel

nahide zereyak dedi ki...

Ellerinize sağlık... Ne güzel olmuş...:)))

Kızsal Şeyler dedi ki...

Çok güzel olmuş emeğine sağlık ♥

Sevil Akçay Pakkan dedi ki...

Benimde örmek istediğim bir model,ellerine sağlık .

Bir Kase Lezzet Ayşe Alkan dedi ki...

Ellerine sağlık ablacım çok incesin ziyeretine çok sevindim bu sene çok vaktim olmuyo annem alzaymır kızım denizliyi kazandı oğlum isyanbulda her yere yetişmeye çalışıyorum 4 tane ev bide siparişlerim oluyor bloğu güncellediğime şükrediyorum iyi akşamlar teşekkür ederim:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...