21 Şubat 2015 Cumartesi

KIZ ÇOCUKLARI İÇİN ÖRGÜ ELBİSE




7 yorum:

asli tunc dedi ki...

Gulo hanim bu blogunuzda diger blogunuz gibi guzel bir tema degisikligini hakediyor ben bayildim mutfak sitenize yapan arkadasi cok tebrik ediyorum tariflerinizin resimleri artik cam gibi gorunuyor nefis nefis gule gule kullanin

Unknown dedi ki...

Ayy çok güzel olmus

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

ellerıne saglık ablacım harıka olmusss

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Bayıldım buna ellerinize sağlık çok marifetlisiniz Gülten hanım

sihirlimavi dedi ki...

Bunu sen mi yaptın ablacım?
Ellerine sağlık, açıklamalı bir yayın yapabilir misin? Kızıma ördüreyim ben de...

Adsız dedi ki...

ay harika, çok tatlı
www.elitstil.com

Güloanne mutfakta dedi ki...

Çok tşk ederim arkadaşım.Sizinde yüreğinize sağlık....Sevgiler

GÜLO ANNE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...