4 Kasım 2008 Salı

Atkı ve Bere

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba
kusura bakmayın dün gece bir panik yaşadık arkadaş listenizde bulunan emelhobi adlı bloğun sahibi intehar ediyormuş gibi bir mesaj bırakmış bizde onun listesindeki dostlarının bloglarına girip acaba telefon numarasına ulaşabilirmiyiz diye bloglar arasında dolandık neyseki kendisine ulaşıldı ve sayfadan yazıyı kaldırdı şimdi morali biraz daha iyi herhalde sizleride merakta bıraktık özür dilerim...yazım onun içindi

www.anemonunmutfagi.blogspot.com

Güloanne mutfakta dedi ki...

Arkadaşım dün hiç nete girememiştim yorumunuzu bugün gördüm ve ilgi alakanızada çok teşkkür ederim gerçektende çok şaşırdım ve memnunda oldum.Emelle bizzat konuşamadım ama gerekli nasihatları yapıp uyardım tekrar bloglar arasındaki bu dayanışmalar çok hoşuma gitti sizide kutlarım duyarlı olmanızdan dolayı

GÜLO ANNE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...